محمدمهديمحمدمهدي، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

مهدی بهار مادر

ضربان قلب مادر

1390/2/26 14:23
نویسنده : مامان مهسا
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوب و مهربونم...

بعد از يه مدت خيلي طولاني دوباره اومدم.. اين روزا خيلي گرفتار و پر مشغله بودم...جريان بيماري ام هم توي ني ني سايت واست نوشتم..دوباره اومدم تا بهت بگم چقدر دوستت دارم و فقط به اميد تو زنده ام.  قلبم فقط به عشق تو به تپيدن ادامه داد..

امروز يه تصنيف از عليرضا افتخاري گوش ميدادم و احساس كردم تمام حرفهايي كه من دوست دارم بهت بگم توش بنابراين واست مي نويسمش ....به اميد روزي كه خودت زير لب واسه ني ني خودت زمزمه كني..

نور خدا جلوه كند در بر رخسار تو...

تشنه ترم هر نفسي، تشنه ديدار تو...

باغ گل و لاله بود خنده زيباي تو

محو توام محو توام محو تماشاي تو...

يار وفادار مني يار وفادار من

مهر تو روشنگر جان و دل عيار من...

خندان شد گلشن جان تا تو شكفتي در آن..

جان و جانان مني تاج سر دلبران...

بسته به عشق تو ....به عشق تو بود هستي ام...

عشق دهد عشق دهد اين همه سر مستي ام...

يار وفادار مني يار وفادار من..

در اين جهان مثل تو كي مثل تو كنم....

بيا كه چون آينه روي تو تماشا كتم...

بسته به عشق تو به عشق تو بود هستي ام...

عشق دهد ...عشق دهد ...اين همه سرمستي ام...

يار وفادار مني يار وفا دار من...مهر تو روشنگر جان و دل عيار من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان لنا
11 خرداد 90 15:10
سلام شعراتونو دوست دارم و لذت میبرم خوش به حال مهدی جان