محمدمهديمحمدمهدي، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

مهدی بهار مادر

لبخند پسرم

1390/3/17 13:29
نویسنده : مامان مهسا
1,582 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم.. همه زندگیم ..خوشبو ترین گل باغم...

عاشقانه لبخند ها و چشمک زدن هات رو دوست دارم.شیرین کاریهات مجنونم کرده...

واست نوشته هایی رو از طرف مامان جون و خاله جون پریسا و خاله جون مهشاد می نویسم تا بدونی چقدر همه عاشقت هستن....

با تو دوبار ه پر زدن برای من حقیقته..     دیدن یک لحظه نگات مثل نفس غنیمته...

امید زنده بودنی....برگ خزون بغض من..   بغض دلم که بشکنه رو شیشه بارون می زنه...

یاد قشنگ و ناز تو تنها امید بودنه...         یادت باشه یادم باشه دلم برات پر میزنه...

*****************

زندگی یعنی همین لبخند تو...

عشق یعنی یک نفر مانند تو....

مرحبا بر عشق تفسیرش تویی..

آفرین بر آسمان ماهش تویی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)