محمدمهديمحمدمهدي، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

مهدی بهار مادر

آخرین کوکب

1390/3/24 12:43
نویسنده : مامان مهسا
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تنها بهانه موندن :

اینو بدون که مامان نمی خواد هیچ وقت غم تو ی اون دل کوچیکت جا کنه...

تو خاموشی خونه خاموشه...

شب آشفته گل فراموشه...

بخواب که امشب پشت این روزن شب کمین کرده روبروی من

تب آلوده تلخ و بی کوکب شب شب غربت شب همین امشب

لایی  لایی من به جای تو شکستم تو نبودی من به سوگ من نشستم

از ستاره تا ستاره گریه کردم... از همیشه تا دوباره گریه کردم

لالا  لالاآخرین کوکب....

لباس رویا بپوش امشب

لالا این تن تب دار اشکانو از رو گونه هام بردار

لالالالا سایه بیدار دست مهتاب و دست من بسپار

لایی لایی من به جای تو شکستم...تو نبودی من به سوگ من نشستم

از ستاره تا ستاره گریه کردم

از همیشه تا دوباره گریه کردم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)