محمدمهديمحمدمهدي، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

مهدی بهار مادر

بیست و نه زیبا

1390/4/29 14:26
نویسنده : مامان مهسا
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر باهوش مامان  :

امروز بیست و نهم تیر ماه هست و شما وارد شانزدهمین ماه تولدت شدی.پانزده ماهگیت مبارک پسرم...

هر روز که بزرگتر میشی گلهای خنده روی لبهای من شکوفا تر میشن. پس برای من و برای خودت بمون و ببال.

این روزا تقربا اعضای اصلی بدنت رو می شناسی .چشمک میزنی..دست میدی و سر سر ی می کنی و پاهات رو هم نشون می دی. در ضمن خودت شلوارت رو از پات بیرون میاری و برای بیرون آوردن و پوشیدن لباست کمک می کنی. دیشب بهت گفتم " لباس پسرم کثیف شده باید عوضش کنم. و تو فورا لباست رو از سرت بیرون آوردی." این خیلی حس خوبی بهم می ده که حرفامو درک می کنی .

امروز قبلا بیرون اومدن حسابی بوسیدمت تا برای یه روز شلوغ انرژی لازم رو ذخیره کنم. شاید به همین دلیل هست که امروز این همه فرش بودم

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)