محمدمهديمحمدمهدي، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

مهدی بهار مادر

سلطان قلب مادر...

1390/6/27 15:02
نویسنده : مامان مهسا
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلطان قلبم...

امروز صبح همينطوري ياد فيلم سلطان قلبها با هنرمندي زنده ياد فردين افتاده بودم و با خودم فكر كردم كه سلطان قلب من كيه ؟ و به اين نتيجه رسيدم كه بعد ازخدا ،مادرم و تو  و ديگر هيچ....البته خواهر خانومي هام و بابايي هم هستن ولي تو و ماماني يه جايگاه ويژه دارين . بنابراين تصميم گرفتم پست امروز رو با عنوان سلطان قلبم برات بذارم.

نازنينم، اين يكي دوروزه فكر كنم به خاطر يه بي احتياطي من بعد از حمام چهارشنبه شما يه كم سرما خوردي و ترجيح داديم مهد نري تا هم بچه هاي ديگه مريض نشن و هم خودت استراحت كني تا بهتر بشي .بنابراين امروز و ديروز توي خونه بودي و فردا انشااله با بابات براي قطعي كردن ثبت نامت دوباره      مي ري مهد.

خبر ديگه اينكه بعد از انتشار خبر ثبت نام واسه حج عمره شما به حاج مهدي  معروف شدي. همچنين حدسيات من هم در مورد دختر بودن موجود تو راهي درست از آب در اومده( البته طبق اخبار منتشره از خبر گزاري هاي غير موثق، راست و دروغش گردن خودشون) و به اين ترتيب جنابعالي فعلا يكه تازي.باي....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)